Úvod
»
DROPSHIPPING - POŠTOVNÉ ZDARMA
DROPSHIPPING - POŠTOVNÉ ZDARMA
V této kategorii naleznete zboží, které je zásíláno metodou Dropshipping - to znamená, že Denore Vám zprostředkuje nákup zboží přímo u výrobce a ještě k tomu máte po celé ČR poštovné ZDARMA.
Podmínky pro nákup v této kategorii
Denore není přímý prodejce zboží, ale zprostředkovatel a prezentuje prezentujeme nabídky jednotlivých prodejců, kteří zboží zasílají zdarma přímo na adresu zákazníka podle následujících dodacích podmínek:
- Všechno zboží je skladem u prodejce a dodání tohoto zboží je v uvedené orientační lhůtě, která se pohybuje v rozmezí 10 - 45 dní od objednání.
- Vzhledem k tomu, že je zboží zasíláno z Asie , nelze ovlivnit lhůtu pro doručení., proto lhůta 10 - 45 dní je pouze orientační, nikoliv závazná. Uvedené dny dodání jsou počítány vždy ode dne odeslání a úhrady objednávky.
- Ddodací lhůta se může prodloužit vlivem svátků, prázdnin, Vánoc nebo vlivem poštovních služeb. Prodloužení dodací lhůty není v žádném případě porušením dodacích podmínek.
- Denore.cz není prodejcem zboží a nemá vliv na průběh dodání. Z naší strany dokážeme prověřit, zda byla objednávka prodejcem expedována ale nedokážeme jakkoliv změnit lhůtu pro doručení.
- Zboží je na úzení ČR doručováno (uloženo k vyzvednutí) Českou poštou.
- Zboží z této kategorie, tedy kategorie zboží "Poštovné zdarma" je odesíláno zvlášť, pokud spojíte objednávku se zbožím z jiných kategorií, pak bude dodáno odděleně.
- Pokud objednávka obsahuje více různých výrobků, mohou být tyto výrobky dodány odděleně. Poštovné je ZDARMA u každé zásilky z kategorie POŠTOVNÉ ZDARMA.
- Vzhledem k tomu, že je zboží zasíláno od dodavatelů, neobsahují český návod. Pokud k výrobku požadujete český návod, kontaktujte nás na náš emai.: irenka.novakova@gmail.com a návod Vám bude zaslán na email.
- Pokud není zákazníkovi zboží prodejcem doručeno chybou prodejce (neodesláním) nebo chybou doručovacích služeb ve lhůtě 90 dní od odeslání, má nárok zákazník na vrácení plné ceny za nedodané zboží. Ostatní reklamované zboží podléha reklamačnímu řádu dle obchodních podmínek.
Postup objednávky
První krok -OBJEDNÁVKA - zákazník zboží objedná a zaplatí zboží na eshopu platební kartou nebo převodem
Druhý krok - PRODEJCE - objednávka jde automaticky prodejci
Třetí krok - EXPEDICE - prodejce zabalí zboží a odesílá balíček na adresu zákazníka
Čtvrtý krok - DOPRAVA - zboží putuje trajektem nebo letadlem do České republiky
Pátý krok - DORUČOVATEL - zboží doputuje do České republiky a je předáno Čeké poště
Šestý krok - DORUČENÍ - Česká pošta doručí zboží zákazníkovi
naše cena 296,65 Kč (11,59 EUR)
naše cena 2,00 Kč (0,08 EUR)